søndag 4. august 2013

En minnerik og deilig Sommerhelg

 
For en deilig og innholdsrik helg.
Jeg har virkelig kost meg noen dager på Jevnaker, med shopping, stranda, tur i skogen, sykkeltur og en sjørøverfest på toppen av det hele.
Her er en liten samling bilder fra helgen.
Jeg og ei venninne gikk en fin kveldstur opp Mørkganga etter en dag på stranda på torsdag.
Ludvig-sekken er på, ut på tur :)
 
Turen er verdt alt slit når en kommer på toppen, og ser denne fantastiske utsikten.
 
På fredag var jeg og broren min på en sykkeltur i skogen, vi endte opp hos pappa hvor vi tok en pause før vi syklet hjem igjen.
Flott å sykle i skogen, med både sauer og kuer tassende langs veiene. Også friskt og deilig vann rett fra bekken.
Sporty 1 og 2.
Hiv o hoi!
Sjørøverfest på lørdag.
Her er alle piratene samlet, en flott gjeng og en kjempe fin kveld - som gikk så altfor fort.
Utrolig moro med tema-fester, jeg elsker å kle meg ut.
Et vennepar av oss har en årlig sommerfest med forskjellig tema, så vært på både cowboyfest og 80-talls party.
 
Nå er det tilbake til Tønsberg og jobbe en uke så er det litt fri igjen.
Prøve å få til en hopp på tur sørover også, det frister i alle fall VELDIG:)
 
Fortsatt fin søndagskveld til deg:)
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar