lørdag 2. november 2013

Trollhassel med vinterpynt

 
Her om dagen måtte jeg bare titte gjennom hva jeg hadde av julepynt. Åh, som jeg gleder meg til jeg kan ta frem alt sammen, adventsstaker, nisser, juletre og de søteste små figurer:)
Jeg klarer nesten ikke å vente!
 Og så mye som jeg hadde glemt at jeg hadde kjøpt på salg i fjor, det var gøy å få seg en liten overraskelse:)
Jeg fant frem det som ikke er så "julete" og litt mere "vinterpynt" som jeg liker å kalle det, pyntet det opp på mitt speil-fat i stua, på trollhassel-grener.
Koselig stemning gjennom hele november :)
Kos dere med masse bilder av nydelige englevinger, sopper, ugler, kongler, brudeslør, kuler og en lyslenke som gir en fantastisk stemning på speil-fatet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


En collage fra stemningen alt gir når mørket senker seg.
Sølv og hvitt er nydelig sammen.

Med disse bildene er jeg også med i månedens utfordring hos Norske Interiørblogger som er "Vinterstemning"
 
Ingen tvil om at jeg gleder meg til jul og gleder meg til å pynte masse :)
Nyt denne fine ventetiden! ;)
 


11 kommentarer:

  1. Så mye fint, nydelige bilder :) fant bloggen din via nib, la meg som følger og gleder meg til å se meg rundt!
    Ha en fin lørdag, klem Kristin

    SvarSlett
  2. Oi, for en flott gren med mange herlige skatter:))
    Der kom vinterstemningen frem ja ♥
    Lykke til i utfordringen:)

    SvarSlett
  3. Hei;) Alltid koselig å finne nye blogger;) Flott vinterbidrag til NiBs utfordring.
    Gleder meg til vinter og førjulskos;)

    klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  4. Så kjempeflott bidrag du kommer med,så vinterlig og flott:)
    Ønsker deg ein fin søndag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Så nydelig med vinterpynt på trollhassel.
    Gøy å finne frem julepynt, men jeg kommer nok til å vente litt til, tror jeg :)

    Her er jeg oppe før jeg pleier på en søndag, jeg passer lille nevø på 2,5 år, så nå ble det litt ekstra tid til å besøke den herlige bloggen din :)

    Fin søndag til deg!
    - AC

    SvarSlett
  6. Hei, så lekkert det ble :-) Ha en flott søndag :-)

    SvarSlett
  7. Flotte bilder du viser ;-) Utrolig fint med trollhassel - og herlig med julepynten du har dekorert med ;-)

    Lykke til i utfordringen!

    Ha en super kveld!

    SvarSlett
  8. Så fine bilder av mange nydelige skatter :)
    Gleder meg veldig til jul jeg og!

    Lykke til i utfordringen og ha en fin kveld.

    SvarSlett
  9. Dette var helt nyyydelig, Elise...du har pyntet kjempefint!!

    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  10. Utrolig nyyydelig, skikkelig vinterstemning :)
    Lykke til, klem

    SvarSlett