tirsdag 20. august 2013

Pannekaker med blåbær

Det som er ekstra deilig med å komme hjem fra ferie, er hjem til maten her i Norge.
Jeg savner fort alt det gode pålegget på den ferske brødskiva og smaker en er vant til hjemme til middag. Selv om det er utrolig luksus å gå ut å spise på restaurant hver kveld, så er det ikke alltid en er like heldig med hva en bestiller dessverre.
I dag har jeg faktisk prøvd noe helt nytt! Dette er ikke vanlige pannekaker nei, dette er nemlig protein-pannekaker.
Min bror som er så opptatt av å spise sunt, har kjøpt en boks med protein-pulver-pannekaker som bare blandes ut med litt vann. Så enkelt at dette klarte til og med jeg, hehe!
Jeg var litt skeptisk på om dette var noe serlig, men dette var virkelig godt.
Faktisk bedre enn vanlige pannekaker, sprø og god på smak. Ekstra deilig med ferske blåbær og bitte litt melis.
Mmmm, dette var virkelig en god lunsj:)
 
SMIIIIIIL :)
Så enkelt og så godt.
 
Ønsker deg en fortsatt strålende tirsdag:)
 
 

1 kommentar: