fredag 2. august 2013

Moreller

Moreller er noe av det beste jeg veit om sommeren.
Og for første gang i sommer har jeg spist det i dag...bedre seint enn aldri!
 
 
 
 
 
 
Her er lille Lex, som er hunden til broren min.
Lex er den snilleste og klokeste hunden jeg veit om, lille tantebarnet mitt:)
 
Jeg nyter sommerdagene her på Jevnaker, har vært på både sykkeltur og en flott skogstur.
Merker at jeg blir ei mer og mer frilufts jente, er så glad i turer i skog og mark, det gir meg så mye energi:)
Skal se om jeg får tid til å legge ut noen bilder i løpet av helgen.
 
Fortsatt fin fredagskveld og GOD HELG :)

3 kommentarer:

  1. Flotte bilder som alltid inne hos deg, Elise! Jeg har spist moreller i sommer jeg også, men jeg kjente jeg fikk skikkelig lyst på noen etter å ha sett disse bildene. Lille Lex er kjempeskjønn!!!

    Kos deg videre på Jevnaker, klem fra Jorunn

    SvarSlett
  2. Tusen takk:-) Fortsatt fin søndag til deg :-)

    SvarSlett
  3. Så fint det bildet med moreller og de blomstene. L<3ve :)

    SvarSlett