torsdag 29. august 2013

Høstlig Blomsterpotte & Gressplante

 
Jeg falt helt for denne blomsterpotten her, den er bare så stilig. Det ser ut som den er flettet også er det så flott rustikk farge på den. Og perfekt nå som det går mot høst.
Valgte å ha en enkel grønn gress-plante i den nye potten min, så det er selvfølgelig ikke ekte.
Veldig greit med plastikk-blomster som ser så ekte ut. Det gjør meg ingen ting, selv om jeg er mest glad i levende planter, er det veldig greit med noe i plast også ;)
Begge deler er å finne i Kremmerhuset Ting & Sånt sine butikker.
 
 
 
 
 
Nå er det ikke lenge igjen av denne siste sommermåneden august....buhuu:(
Det er en veldig blandet følelse, jeg vil ha mere sommer, samtidig som jeg er veldig glad i høsten også. Bare håper at denne vinteren ikke blir så lang og kald som i fjor og at det går fort til neste sommer :)
 
Og forresten, nå har jeg ENDELIG kommet meg på Instagram!!!
Bedre seint enn aldri. Ser det at det er noe en fort kan bli hekta på, så nå knipser jeg i vei, hehe.
Du finner meg som " eliseshjerte "
 
Ha en flott dag :)
 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar