mandag 26. august 2013

Idylliske Andedammen

 
Sola skinner fremdeles her i Tønsberg, og det er fortsatt deilig sommervær ute.
I dag har jeg vært en tur til andedammen som er en idyllisk og koselig park like ved her jeg bor.
 
 Masse fugleliv i dammen, og så grønt og frodig.
 Her er det bare å sette seg ned og slappe helt av.
 Hadde med meg litt brød som endene fikk, da kom de svømmende mot meg hele gjengen.
 Så utrolig skjønne disse små.
 
 
 
 
 
Så deilig å ha en slik park å gå til når en bor midt i byen og ikke har så mye natur rett utenfor døra.
Da er slike plasser gull verd, plutselig er jeg liksom ikke i byen lenger, men langt utpå landet...
 
 
Øsker deg en flott uke, hyggelig at du titter innom ;)
 
Klem fra
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Kjempefine bilder og så de skjønne andungene, da!

    Ha en fortsatt fin dag:)

    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  2. Ja, andunger er kjempe søte. Skulle ønske jeg kunne ta de opp og kose med de:)
    Fortsatt fin kveld til deg også:)

    SvarSlett