mandag 24. februar 2014

♥ Uke 8


Ah, mandagmorgen, ekstra tungt i dag. Sliten etter helgen, det har gått i ett. Hjemme seint i går, føler jeg har vært borte i flere uker...men har bare vært en helg i Bergen!
Vakre Bergen, likte meg skikkelig godt der, kjempe koselig by, som jeg garantert kommer til å besøke igjen. Og da håper jeg på sol, for denne helgen fikk vi virkelig sett Bergen fra sitt mest regnfulle. Det regnet sidelengs, og paraplyen min tålte ikke den slags vær, og måtte tilslutt kastes...Ja, det var sterk vind!
Men, bortsett fra dårlig vær, en kjempe fin helg:) Og et av høydepunktene var pingvinene og silkeapene i Akvariet, herlighet så utrolig søte skapninger  ♥

Ellers, så 21. februar hadde jeg 1 års dag med bloggen min:) Hehe
Rart å tenke på at det er et år siden første innlegg, det har gått fort. Og hvem hadde trodd at jeg ville fortsette med dette...:)

Et par kopper kaffe til, så er jeg klar for denne mandagen!
Ønsker deg en fin ny og god uke:)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar