søndag 16. mars 2014

♥ Uke 11


Her kommer litt bilder igjen fra min uke tatt fra min mobil. Noen finner dere også på min Instagram, for dere som er der:)
De øverste to bildene er fra forrige søndag hvor vi koste oss med eplekake hos min kjære svigermor, og nydelige påskeliljer hadde hun på bordet.
Også så deilig det var å ta seg en joggetur en morgen her, skikkelig god start på dagen. Nå er det jo så deilig ute, så godt å bare løpe i genseren igjen, og uten jakke, votter og lue:) Mobilen var med, så det ble et bilde i skogen.

Ellers litt bilder fra lys og kos hjemme. Nydelig lysfat, og de søteste små vaser (som det sikkert kommer flere bilder av til uken).
I dag har vi vært på en liten "harry-tur", så fått hamstret litt mat. Deilig å ha fryseren og kjøleskapet fullt igjen:)
Og jeg måtte selvfølgelig posere på dekk.

En blir sliten av en slik lang dag ute på farten. Nå tror jeg det blir sofaen og litt godis foran tven resten av kvelden. (vil bare si at vi var veeeldig flinke, og kjøpte nesten ikke noe godteri i dag!) Hehe...

Fortsatt fin søndagskveld til deg og dine:)










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar