torsdag 20. mars 2014

♥ Inspirasjon


Det er så deilig når jeg har tid til å sette meg ned med et helt ferskt interiør-blad og en varm kopp kaffe.
Når jeg klarer å koble helt av og kose meg.


Det er ikke så ofte jeg gjør det lenger, jeg må liksom ta meg tid til det.
Men det å bare hente tips og inspirasjon fra flotte interiør-blader, gir meg masse påfyll.


Og her har jeg med mine nydelige blomster, delt opp den store buketten med nelliker i noen små vaser. (Takk for tipset Marit, nå husker jeg hva de heter).
 De her to vasene som er fra Kremmerhuset, "in love". De er så herlige


Disse bildene ble tatt i herlig sollys på mandag. I går snødde det jo her igjen, og var grått og trist. Selvom snøen forsvant nesten før den landet på bakken, så er ikke vinteren helt over enda...Men det er ikke lenge igjen til våren, og vi lengter alle sammen. Jeg har allerede begynt å ta frem vårjakker og lettere klær...Men vinterjakka får jeg vente litt med å ta bort;)

Ha en fin torsdag:)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar