fredag 7. mars 2014

♥ Lykkedyr og mini-lysestaker


Jeg falt så for disse lykkedyrene når jeg var på Home & Cottage her om dagen. Og det at de het "lykkedyr" gjorde det ikke noe lettere for meg å gå forbi de. Jeg trenger litt lykke, og med to stk på bordet så håper jeg lykken bare kommer til oss:)


Tre nye lysestaker ble det også fra Home & Cottage. Har lenge sett etter noen mini-lysestaker, og de her var helt enkle og passer til alt.
Etter min lille "shop-stop" i februar, er det deilig å shoppe litt igjen! Og jeg har det fortsatt litt i bakhodet og prøver å begrense meg.
Nå vet jeg iallefall at jeg kan klare en hel måned uten å kjøpe meg hverken ting eller klær!


Noen grønne grener igjen fra bunten min har jeg klipt av og tatt i en liten vase.


Og selvfølgelig samlet alt som et stilleben på et lite fat.



Her er det skikkelig ruskevær i dag, men jeg har hørt noen rykter om sol iløpet av helgen og utover i neste uke...Så vi satser på det, trenger så absolutt litt sol nå:)

God helg :)




1 kommentar:

  1. Så vakkert, både lykkedyrene og de små søte lysestakene!
    Ønsker deg en flott lørdag :-)
    Trude C.

    SvarSlett