søndag 2. mars 2014

♥ Uke 9


Noen bilder har det blitt denne uken også.
Deler et sammendrag av bilder fra hver uke, fra min hverdag. Ikke så mye spennende som har skjedd denne uken egentlig, så mest litt bilder fra helgen. Også et bilde av Bonus har jeg delt på min Instagram, søteste kosebamsen som det er 1 1/2 år siden døde fra oss.

Vårlig stemning inne, det er jo så mildt og vårlig ute nå. Men i dag ble det en liten skitur gitt, endelig! Har gått altfor lite på skiene mine. Jeg har jo helt nytt utstyr, og det må jo brukes!
Ikke mer enn en 20 minutters kjøring hjemmefra på Jevnaker så var vi i vinterlandskapet på Tverrsjøen. Zita koste seg masse i snøen:)
En svipptur hjem i helgen, nå har jeg nettopp stappet i meg fastelavensboller med krem. Så er god og mett, nå går turen tilbake til Tønsberg.

Fortsatt fin søndagskveld til deg :) Kos deg med boller og krem:)


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar