søndag 13. april 2014

♥ Uke 15



Hei igjen, her kommer et lite bilde-galleri denne søndagskvelden. Det er så deilig med lysere dager, klokka er 7 på kvelden og det er fortsatt lyst ute og sola skinner enda:) Fantastisk!

Det første bildet er fra stuen hvor jeg deltar i månedens utfordring hos Norske Interiørblogger, hvor temaet er "Foto i interiøret". 
På min tur i skogen her om dagen så jeg to små ekorn, og fikk faktisk tatt bilde av de før de hoppet avgårde. De er jo bare noen av de søteste skapningene som finnes! Møtte også på en hel gjeng med sauer, som også er ganske søte;) Hehe
Her har du meg i solveggen på skitur påsken i fjor,ufattelig deilig:) Ser ut som det blir dårlig med skiturer denne påsken, men så lenge det blir SOL så skal jeg ikke klage:)
Nydelige blomster i flotte farger, campanula som er en stor favoritt og selvplukkede blomster hører med nå på våren. 
Også har jeg hatt besøk av beste Karoline, bildet er fra i gårkveld hvor vi var på overraskelsesfest for min samboer og kompis. Begge ble 30, og det var en kjempe flott fest for to flotte karer:)

Fortsatt fin søndagskveld:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar