onsdag 9. april 2014

♥ Påskeegg og pynt i vinduskarmen


Jeg syns denne påsken liksom "aaaaldri" kommer i år...
Så her har det allerede kommet opp litt påskeegg i vinduet. De her er jo helt nøytrale, og så utrolig fine, så de fikk komme opp litt før påsken i år.


Ellers så har jeg ikke så mye påskepynt, det tror jeg ikke at jeg er alene om. Et par påskekyllinger, påskeegg, et par gule lys og selvfølgelig en bukett med tulipaner...Holder i massevis:)


Inni disse hjertene bruker jeg å bytte på tema, ved juletider henger jeg opp julekuler inni de.


Lysestaker og levende lys er noe som hører til i vinduskarmen.





Så om en uke er den da endelig påskeferie på meg, noen er kanskje så heldige og har fri hele neste uke også. Vel, da er det bare å glede seg:)

Avslutter med bildet av denne fine lysegrønne orkideen i vinduskarmen.

Fin onsdag til deg:)






2 kommentarer:

  1. fine bilder
    blir ikkje så masse
    påske pynt her helelr
    nyt dagen
    klem Eli:)

    SvarSlett
  2. Nå var det nydelig i vinduskarmen din, Elise!! Du er veldig flink til å gjøre det koselig rundt deg!!

    Ønsker deg en forsatt fin uke!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett