tirsdag 15. april 2014

♥ Lysfat i påsken


Nå begynner det lille jeg har av påskepynt å komme på plass.
Og ekstra koselig ble det på bordet med blomstene jeg plukket på søndag. Nydelige hvitveis i små søte vaser, sammen med gule lys og påskekyllinger.


Dette trefatet er egentlig et serveringsfat, men bruker det også ofte som lysfat.
De fargerike putene mine har fått plass i stua.



Lille kyllingen har mistet nebbet sitt stakars.


Søte eggeglass med prikker, nå som blomstervase for hvitveis.


 

På mitt andre lysfat i stua har jeg selvfølgelig gule tulipaner, det er "et must" i påsken. Og litt mere gule lys. Harepusen i front her som også er et lys, vet jeg ikke om jeg vil tenne på...Vi får nå se:)


Her ser du igjen påskeegget som jeg lagde i fjor, limte på fjær, perler og bånd.

For et utrolig deilig vær det ser ut for å bli her i dag, heldige dere som har påskeferie. Her er det to dager igjen med jobb, så får håpe det fine været holder seg.

Kos dere i påskeværet, og koselig at du tok turen innom:)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar