torsdag 21. februar 2013

Blomster, potter og vaser

Nå går det fort mot våren, og da tenker jeg på blomster og deilige farger :-) Om ikke lenge kan vi endelig plante litt ute også, det gleder jeg meg til.
Jeg har tatt for meg ulike blomster og vaser jeg har hjemme og lagd en liten foto-serie.

Det ble noen bilder det gitt...her er noen av de :-)
(Klikk på bildet for å få det større)


Blomster i alle slags farger og former, blomster gjør meg GLAD og en kan aldri få nok blomster i hjemmet sitt :-)
Blomster og vaser fra Kremmerhuset Ting & Sånt


Blomster som ikke er ekte, men ser ekte ut:-) Er veldig greit, holder seg like fine året rundt. Selvom jeg er nok mest glad i ekte blomster, har jeg en del uekte også.
Blomst og potte fra Kremmerhuset Ting & Sånt


Begge disse vasene er fra Kremmerhuset Ting & Sånt


Denne vasen/muggen er en av mine favoritter, elsker den :-) Den er selvfølgelig fra Kremmerhuset og blomstene er fra Ikea. Det ble akkurat slik jeg hadde sett for meg med masse forskjellige blomster som det ser ut som jeg har plukket selv :-)
 
 
Er veldig glad i å pynte blomstene med sommerfugler.
Blomsterpotte fra Mestergrønn


Blomster og vaser fra Kremmerhuset Ting & Sånt


Liten nydelig lilla potte pyntet opp med sommerfugl.


Denne flotte blå vasen fant jeg på en bruktbutikk i Tønsberg





Vase fra Home & Cottage og hortensia fra Kremmerhuset Ting & Sånt


Her har jeg pyntet opp med et hjerte.
Blomsterpotte fra Kid Interiør


Denne flotte blomsterpotten her er kjøpt på Mestergrønn, den er så fin at den har jeg brukt til å ha smykker i også.
 

Søøøøøt :-)
En liten dåps-sko, som jeg kjøpte til meg selv på barneskolen en gang.


Her har jeg brukt et tannbørste-glass som vase på bildet til høyre.


En lekker gammeldags vase som jeg har hatt lenge, og er utrolig glad i.


Enkelt, og pent.


Vinflaske fungerer fint som vase for en enkel blomst. 
 
 

 
Hjerte-potte og blomsterfra Kremmerhuset, den lysegrønne blomsterpotten til høyre har jeg kjøpt på Fretex.
 


Orkideer er en av mine favoritter


En brukt lemonade-flaske, nå som vase.



En hånd jeg lagdei gips på videregående skole, malt i gull og pyntet opp med to blomster.



Håper dere likte bilde-serien min.
Ha en blomstrete torsdag :-)









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar