mandag 25. februar 2013

Rammer malt og pyntet med perler og sommerfugler

Jeg hadde tre rammer som jeg ville friske opp litt og gjøre litt søtere.
De ble malt og pyntet, og dette ble resultatet:
 
 

 
Alle rammene var helt enkle og grå.

 
Jeg malte en i lys lilla og en i turkis. Den siste beholdt jeg som den var i grått, jeg likte hvordan det slitte treet i rammen ble som en kontrast til de søte perlene. Jeg har limt på perler på alle også har den lilla og turkise fått en sommerfugel på.
 
 
Det er jo så enkelt, alt en trenger er litt maling, lim og noen perler. Og vips, nye rammer.
Også trenger en litt tålmodighet når en limer på alle perlene:-)

  

Nå mangler det bare noen koselige bilder inni rammene.
 Og de skal bli tatt til sommeren tenker jeg :-)

 
 
 
 
 
 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar