lørdag 8. juni 2013

Settekasse til Neglelakk

 
Jeg har lenge tenkt på at jeg skulle hatt en settekasse til å sette neglelakken min i, de har en tendens til å bli lagt litt her og der. De settekassene jeg har hatt har liksom ikke passet til det (også er de jo fylt opp med små pynteting). Men når jeg var hjemme nå, og fant igjen gamle kjære ting på loftet, fant jeg bla. denne settekassen her! Denne har JEG lagd, tenk på det, på sløyden på barneskolen. Så den er ikke helt rett her og der og litt glipper litt i kantene, men det er vel bare sjarmerende? hehe :)
Jeg malte den straks hvit, og tenkte at denne her skal jeg bruke til alle neglelakken min. De er jo så flotte å vise frem, i alle de friske fargene som er nå også blir det lettere å se hva en har. Jeg ELSKER jo neglelakk!
 
Den måtte jo få plass på smykke-kommoden min. Det var ikke plass til den på veggen, så den ble bare stående, syns det fungerte like greit.
 
 
 
 
 
 
Syns du jeg har mye rart og mye pynt?
Hehe...det syns samboeren min også, hihi:)
 
Skal ha litt å velge i, viktig det:)
Vel, det er LØRDAG, SOMMER og SOLA skinner, på med en FRESH neglelakk og UT og KOSE seg.
 
GOD HELG:)
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar