torsdag 12. september 2013

Høstens vakre farger

 
Jeg tror jeg har blitt en liten "hobby-fotograf" eller hva en kaller det, jeg har blitt så glad i å ta natur-bilder de siste årene.
Naturen byr jo på så utrolig mye vakkert.
 Spesielt nå om høsten kommer de vakreste farger frem ute i naturen.


Bildet over er fra Teieskogen, hvor jeg ofte tar meg en gåtur.
Av og til må jeg stoppe opp, bare nyte og ta et bilde.
 


Dette bildet ble tatt i oktober i fjor fra Bøkeskogen i Larvik.
Det ser nesten ut som et maleri.
 



Dette bildet har jeg tatt fra Nøkklebytangen på Jevnaker.
En lang tarm som går utover i vannet, populær strand om sommeren.
Det var høyvann i Randsfjorden i fjor høst, da så det slik ut.
Buskene i røde, oransje, gule og grønne toner og tåken ligger som et tungt lag på himmelen.
Idyllisk.
 
Ha en kjempefin høstdag videre kjære deg :)
 
Høstklem fra
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar