mandag 9. september 2013

Ramme med saue-hode

 Husker du rammen jeg viste i innlegget mitt "Ramme med hjort, eller blomst" (hvis ikke, bare å trykke på linken).
Jeg hadde en ramme uten glass som jeg gjorde om fronten på og skulle henge på veggen med en hjort inni. Når jeg skulle hengt opp var jeg så uheldig å miste hjorten i gulvet, så den knuste, og hele poenget mitt ble borte med den rammen på veggen!
I mellomtiden nå har jeg bare hatt en falsk hortensia i midten av rammen...
men nå har jeg funnet noe skjønner du.
Et sauehode ble det nå, denne morsomme saken her er en nyhet på Kremmerhuset og jeg tenkte på denne rammen min med en gang jeg så den.
 
Dette saue-hodet er veldig ulikt min stil, jeg syns egentlig at den er litt skummel, hehe. 
Men jeg syns den var så perfekt inni rammen, at den skal få lov til å henge der:)
 
Ja, da var det ny uke igjen, snart er vi i midten av september allerede... Tiden flyr!
Gleder meg til de flotte fargene på trærne snart kommer, da er det så fint ute.
I løpet av uken skal jeg vise dere det finte høstfatet jeg har på bordet.
Så da ses vi kanskje? ;)
 
 
 
 

2 kommentarer: