torsdag 26. september 2013

My Morning Coffee

 
 
God torsdag formiddag :)
 
Brr, det begynner å bli skikkelig kaldt ute nå.
 Skulle ønske vi hadde en peis å fyre i...det er noe vi håper å få i boks her snart. (men ting er ikke så lett når en leier, da må alt gå via noen andre, og da tar fort ting litt tid.)
 Det er jo så utrolig koselig med peis, det gir jo en så utrolig deilig varme. Det er absolutt "et must" i mitt hus i fremtiden :)
 
 
 Morgenkaffe har blitt en skikkelig rutine for meg, jeg ble veldig avhengig av den kaffekoppen på morgenen etter at jeg sluttet å røyke for over 3 år siden.
Nå må jeg ha to kopper kaffe hver morgen.
Vi har jo også en fancy kaffemaskin, så vi varierer mye i ulike kaffebønner.
Det er jo så mye god kaffe, mmm :)
 
 
 Prestekragene fra helgen synger på aller siste verset nå...
 
 
Mitt nydelige lille kaffekrus er fra Kremmerhuset, det samme er lysholderen med øyestikker.
 
 
 
♥All you need is love, and more coffee♥
 
Koselig at du titter innom, ha en fortsatt fin dag :)
 
 


1 kommentar:

  1. Så nydelige bilder og kjenner kaffeduften helt hit :-) Peis står på ønskelista her også.
    Nyt dagen!
    klem Vibeke

    SvarSlett