onsdag 11. september 2013

Mitt Lysfat September 2013

 
Dette er mitt lysfat nå i september, mitt høst-fat.
Nå er det over i høstens vakre farger ute og da blir det til det samme inne.
Det går i oransje, røde, gule, brune og grønne toner. Flott på det nye tre-brettet mitt fra Kremmerhuset.
 

Har klipt ut litt høst-blader i flotte farger og strødd utover på fatet.
En slik klipper er å finne på Søstrene Grene.
 
 
Med dette siste bildet er jeg med på ukens tema hos Helene som er "stilleben".
 På et lysfat danderer man virkelig et stilleben.
Flere flotte bidrag ser dere her
 
Ønsker deg en fortsatt fin uke :)
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Åhh så koselig og høstlig lysfat du har! Noe av det beste med høsten er innekvelder med masse tente lys og høy kosefaktor:) Jeg har funnet frem lysgirlandere og lysfat...så nå kan mørket bare komme. Det var en kjempefin gang du har, jeg så bildet i forrige innlegg....love it!

    Ha en flott dag, klem fra Jorunn

    SvarSlett
  2. Vilka höstfärger du visar här :)

    SvarSlett