mandag 30. september 2013

Dyreliv på etasje-fatet

 
Hvis du er innom bloggen min av og til veit du nok at jeg er utrolig glad i søte ting.
Det er nesten så jeg forelsker meg noen ganger, hehe.
Jeg smeltet helt for dette lille søte ekornet her, helledussen så skjønn. Denne måtte jeg bare ha!
Den flotte geita måtte jeg også bare ha, de passet så godt sammen.
Nå har det blitt litt dyreliv på etasje-fatet mitt, herlig stemning :)
 
 
 

Etasje-fat må ikke kun brukes til kaker, veldig fint med pynt og levende lys:)
Bambi, ekorn og geit er å finne på Kremmerhuset.
 
Oktober allerede i morgen og høstferie!
Kun jobb i dag så blir det noen dager hjemme på Jevnaker.
Gleder meg:)
 
Ha en flott mandag.
 


1 kommentar:

  1. Så nydelige :-) Bambi har vi her hjemme også og må ta en titt etter noen flere på Kremmerhuset :-)
    Nyt kvelden!
    klem Vibeke

    SvarSlett