mandag 23. september 2013

Mine siste sommerblomster

 
I går kastet jeg resten av sommerblomstene som stod ute i bakgården, det var bare å innse at alt håp var ute. Kulda setter inn og jeg har dessverre ikke plass til å lagre noen av de over vinteren.
Et par var det fortsatt litt blomster på, så disse fikk komme inn i søte vaser.
Litt sommerstemning inne nå med vakre prestekrager og georginer på bordet.
Kjenner at jeg allerede gleder meg til neste sommer:)
 
  
 
 En liten melkemugge brukes som vase.
Sommeren er definitivt over, og lyng skal jeg nå få kjøpt i løpet av uken.
 
 
Med dissen bildene er jeg med på ukens mandagstema som er "Farvel, Sommer", og da passet jo bildene av mine siste sommerblomster veldig bra.
Flere bidrag ser dere her
 
Ønsker deg en flott uke og en nydelig mandag.


5 kommentarer:

  1. Hei du! Sånn flaks at jeg fant denne flotte bloggen på lista til Kremmerhuset sin konkurranse. La meg til som følger her hos deg jeg! :) Ha en nydelig dag da :))

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
  2. Søte siste sommersukk. Litt vemodig å si farvel, men høsten har jo så mye fint med seg. Så kommer det jo alltids en ny sommer:)

    SvarSlett