fredag 8. mars 2013

Mine Smykker og Smykkestativ

Smykker...en kvinne får ALDRI nok smykker!
Jeg er vel som alle andre damer der ute, veldig glad i ringer, kjeder, armbånd og alt som glitrer egentlig, jeg får liksom aldri nok. Kjøper jeg et nytt kjede så må jeg jo ha nye armbånd, ringer og alt nytt som skal matche kjedet...og slik baller det jo egentlig bare på seg.
 
Når jeg var liten jente hadde jeg smykkeskrin med ballerina som en kunne trekke opp, så danset hun rundt mens jeg dullet meg med alt det fine jeg hadde. Den tid er over, smykkeskrinet er på jenterommet hjemme hos mamma, med mine gamle skatter og armbånd som jeg ikke får rundt håndleddet lenger...(Skal vise dere en dag).
Nå har det jo kommet så mange flotte varianter av smykkestativ, så smykkene er jo nesten like fine som pynt.
 

Kom over disse utrolig flotte smykkestativene på Søstrene Grene her om dagen, de var jo så utrolig søte...Veldig fine med litt ringer på :)

Dette er egentlig et koppholder-stativ...brukes nå som smykkestativ.
 
Verdens søteste lille smykkeskrin, med hjertekjedet jeg fikk av samboeren min første julen vi var sammen.
 
Og her er alt samlet. Jeg har brukt en knaggrekke til å ha alle kjedene mine på, de små skålene i front er skåler fra et te-sett jeg hadde som lita jente.
Så her kan jeg bare velge og vrake når jeg skal pynte meg:)
 
Gratulerer til alle kvinner der ute med kvinnedagen:)
 
Koselig at du leser bloggen min :)
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar