søndag 17. mars 2013

Og vips - to nye lysfat

Det er ikke mye som skal til for å få to helt nye flotte lysfat,en behøver ikke alltid å kjøpe nye ting. (selvom det er veldig gøy med noe nytt innimellom og)
Som regel er det bare å bruke det man har...et par telysestaker, en blomst,et flott fat, litt pynt og vips et flott lysfat. Det er så gøy å sette ting sammen,og når en tenner lysene på kvelden blir det en magisk stemning:)
På disse to nye fatene mine har jeg latt noe stå og bare byttet ut et par ting:)


Hortensiaer er noe av det fineste som finnes,og disse i denne duse lilla fargen er min favoritt.

 

To søte engler som deler hemmeligheter:)
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Cesar er veldig nysgjerrig på lys,han har veldig lyst til å pirke bort på det..men han veit så godt at det gjør vondt. Han klarte å la vær i dag...hehe.
 
 

Denne flotte glassbeholderen fra eva solo er så fin å dandere ting inni. Nå har jeg pyntet med litt grener og en liten fugel.
 

Søte bambien,og te-lysestakene fra Kremmerhuset,som er mine favoritter akkurat nå:) Så flotte med lys i,også duftlys med duften av varm sjokolade:)
 
 
 
 
 
 



 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar