tirsdag 5. mars 2013

DIY- Fuglehus blir uglehus

DIY er et uttrykk som blir brukt mye i "blogg-verden", altså Do It Yourself. Jeg er jo veldig glad i å gjøre om på ting selv, og det vil jeg veldig gjerne dele med dere :)
 

Dette var fuglehuset før det ble "pimpet up".
Grått og trist var det,og det er ingenting som får være grått og trist i min leilighet. Så litt pynt måtte det jo få:)
 
 
Litt perler,sommerfugel,blomst og blader på taket. Uglen er fra Panduro Hobby, kvisten med gull-blomster er fra en gammel lysmansjett. Pynten i front er noe jeg har hatt liggende lenge og skiltet som jeg har festet på med "Hjem Kjære Hjem" er fra Nille.

  
 
 
 
Fuglehuset har enda ikke fått noen plass, må jo nesten ha det ute i gangen. Men om noen skulle finne på å ta det,så blir jeg veldig lei meg...så ser det ann litt:)
 Finner nok en fin plass til det med tiden :)
 
Klem
 
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Du er så kreativ Elise,mye flott å se på bloggen din,klem Laila

    SvarSlett