torsdag 14. mars 2013

Settekasser - Del 4

KJØKKEN SETTEKASSEN
Denne flotte store hyllen her med 8 rom har jeg på kjøkkenet. Det er te-hyllen min,med flotte kopper,forskjellig te og noen lekre vaser. Hyllen er fra Kremmerhuset.
 

 
 
Disse to koppene er så utrolig flotte:)
Ønsker meg mer fra den serien der.
 
Boks med te, og med en liten lue :)
Dyrker kjærligheten med kjærlighets-te på kalde vinter kvelder:)
 
 
To søte små bamsekopper:)
 
I morgen kommer den siste,en STOR "settekasse":)
 
 

4 kommentarer:

  1. Det er så koselig å gå inn på bloggen din å kikke hver dag! Du er jo dronningen av settekasser, så det passet bra med et serie-innlegg i denne sjangeren. Kan nok gjette meg til hva som kommer i morgen ;)

    Håper du har det bra! Nå skinner vel sola litt i Tønsberg også har jeg hørt, så da koser vel Cesar seg :)

    SvarSlett
  2. Enig med Lisette. Veldig koselig å gå inn og kikke på bloggen din hver dag :) Men hvor du får plass til alle dissa tingene...?

    SvarSlett
  3. Haha..ja, det er helt utrolig egentlig, skulle tro du hadde mastergrad i logistikk ;)

    SvarSlett
  4. Hehe:) Veldig koselig at dere leser bloggen min jenter:) Det gjør at jeg får lyst til å legge ut noe hver dag og,når jeg veit at noen titter innom:)
    Joda,jeg får plass til alt...men gruer meg til dagen jeg skal flytte...det er da en ser hvor mye en faktisk har,hehe:)
    Cesar han merker ikke så mye til god-været,han er nemlig ute hele natta og sover hele dagen han,haha:)
    Dere får legge dere til som følgere av bloggen min nå snupper:)

    SvarSlett