tirsdag 12. mars 2013

Settekasser - Del 2

MIN GAMLE KJÆRE
Dagens settekasse er den gamle kjære som jeg har hatt siden jeg var lita jente. Jeg har selvfølgelig malt den hvit med åra,men tingene inni er fortsatt de samme.
Det er desverre mye som har blitt knust,ting blir fortsatt knust...jeg har nemlig en katt som syns det er veldig morsomt å pirket ut ting når han vil ha oppmerksomhet. Så må nok vurdere å henge den høyere opp snart:)

 
Her er noen av favorittene:
 
Små engler har jeg alltid likt. Hun her er bare helt nydelig:)
 
De her var egentlig et sett på 4 kanin-fruer,men desverre bare 2 igjen.
 
Kjempe søt,se på det blikket a...nåååh.
 
Jeg husker det som det var i går når jeg fikk de her i bursdagsgave som lita jente. Syns de var helt nydelige,og det syns jeg fortsatt. Elefanten og svanene har desverre mistet mamman sin:(
 
  I morgen kommer det en litt mer moderne variant med litt nyere ting:)
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar