mandag 25. mars 2013

DIY - Vårkrans

På tide å bytte ut konglekransen på døra med noe litt mere vårlig.
Denne flotte hjertekransen her fant jeg på Kid interiør,kjempe fin fasong på den.
Og det ble jo selvfølgelig en hjertekrans igjen,syns hjertekranser er så fine.
Men,litt for kjedelig etter min smak,den måtte jo pyntes opp og bli litt mer vårlig og sommerlig :)
 
Slik var kransen før den fikk litt pynt.
 
Og dette er etter den har blitt pyntet.
Jeg har jo så mye rart liggende,så det var bare å ta frem"alt-mulig-kurven" og der fant jeg denne rosa lenken med perler og rosa blomster. Den tvinnet jeg rundt kransen. Så limte jeg tilslutt på litt hvite blomster.
 
Den har nå fått plass på døren vår,rundt dørskiltet :)
 
Så enkelt kan det gjøres:)
 
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar