fredag 10. januar 2014

♥ Lysfat Januar 2014


Mitt favoritt innlegg - lysfat.
På tide å vise frem hva som pryder stuebordet om dagen. Mitt fineste fat med mine favoritt lyslykter for øyeblikket. Noen nye og noen gamle, og det går i sølv nå i januar hos meg.


To absolutt helt nydelige lykter, som gir et utrolig varmt lys gjennom det frostede glasset.




Dette er fatet på stuebordet. På kjøkkenet har jeg også et lite "fat" med lys på. Som jeg også viste i mitt forrige innlegg.


En skjærefjøl kan fint brukes som et lysfat. Og telysholdere, som her i lilla, brukes som en liten vase til nydelige brudeslør.



Hyggelig du tittet innom.
Ønsker deg en fortsatt fin fredag og en fantastisk januarhelg:)




2 kommentarer:

  1. Så koselige lysfat du har. Jeg likte også de to frostede telyslyktene dine.
    De gjorde susen. Herlig.
    Klemmer fra Marit

    SvarSlett
  2. Du har alltid så mange fine lysfat, Elise!! Dette har var veldig pent!
    God helg!
    Klem fra Jorun

    SvarSlett