søndag 19. januar 2014

♥ Snø


Denne uken har vi endelig fått en god dose snø, og det ser ut som den blir liggende en stund.
Gøy med litt snø igjen, men jeg savnet den virkelig i julen! 
Vinteren er en fin tid syns nå jeg selvom det er kaldt ute. Den kritt hvite snøen gjør at kontrastene ute i naturen blir mye sterkere.
På min lille morgentur i dag hadde jeg med meg kameraet, og litt bilder kommer her fra en snøfull søndagsmorgen i Tønsberg.


Istappene henger lange som bare det ned fra husveggene, lykter og over alt. Fascinerende å se på, men huff så skummelt! Så pass på hvor du går, husk å se opp innimellom også!


En flott utelykt med en snøhatt på.




Turen i dag gikk over Slottsfjellet.




Med bildet over er jeg med på  Mandagstema hos Helene sin blogg som denne uken er "Vinterdekke". Se flere bidrag eller delta selv her:  Helenesbloggadresse




Fine gamle slitte ting ute i snøen.



Grafitti er det vel litt av i alle byer!?
 Sjarmerende på sin egen måte, bare det ikke blir for mye av det og det tar seg selvfølgelig ikke like godt ut alle steder!

Koselig med litt snø igjen, følte at det var på tide nå:) Eneste som er litt kjedelig
 med snøen og kulda er at det blir så glatt på veiene, og da er ikke jeg så veldig glad i å kjøre bil! Ellers så gjør det meg ingenting.
Det ble ikke noe skitur på meg i dag, det ble heller en skikkelig vaskedag! Så skituren får jeg ha tilgode:)
Nå er det middag så litt scrapbooking:)

Fortsatt fin søndag til deg :)










9 kommentarer:

  1. Masse som har vinterdekke på hos deg. Likte den blå stolen best.
    ha en fin kveld.
    Mormor

    SvarSlett
  2. Så vackert med alla istappar även ifall de är lite farliga! Men det är dekorativt! :O)

    Ha en fin vecka!

    SvarSlett
  3. Så flotte bilder du tar.
    Jeg syns grafitti er fint på sin egen sjarmerende måte, så lenge det ikke blir for mye og det ikke blir skade på andres eiendommer.

    SvarSlett
  4. Åh, det är väldigt vackert - fast ruskigt kallt ser det ut. Men det är ju ändå en tjusning att få uppleva olika årstider, även om jag föredrar de som är lite varmare :) /Anette

    SvarSlett
  5. Mange fine vinterbilleder, men ikke godt med alle de istapper ;-)

    SvarSlett
  6. Det var väldigt mycket vintertäckt hos dig!

    SvarSlett
  7. Hei! Så mange flott bilder, snø er flott. Jeg liker også veldig godt snø…serlig hvis den blir liggene en stund.
    Men nå er det surt ute syntes jeg, det blåser alt for mye…og det liker jeg ikke.
    Et flott innlegg. Følher deg videre jeg :O)

    SvarSlett