fredag 31. januar 2014

♥ Heklede vaser og lysestaker


Som jeg bare elsker disse koselige heklede "plaggene" som en kan ta på lysestaker og vaser. 
Jeg fikk denne grå flasken og lysbeholderen med strikk av ei venninne i julegave, og de er bare så utrolig koselige. Også hadde jeg den strikkede lykten fra før av, samlet alt på et lite lysfat på kjøkkenet. 


Sammen med et par engler og en lilla hortensia som matcher mitt lilla interiør på kjøkkenet.



Med disse rundt lysestaken gjør det at det blir ekstra varmt og lunt lys, en enkel fornyelse.
En dag skal jeg lære meg å hekle det selv :)




Den aller siste dagen i januar, og jeg går inn i februar med "shop-stop"....Hjelpes! Hvordan skal det gå? Ikke shoppe noen verdens ting. Dette blir virkelig en prøvelse.
Heldigvis så er ikke februar måned så lang, hehe :)
Jeg får nok bare shoppe villt i dag da:)

God helg :)





1 kommentar:

  1. Det vare veldig dekorativt med strikkete vaser og lysestaker, det gir en fin og lun stemning. Håper dere hadde en fin skitur idag! Har ikke gått på ski på mange år, men har lyst til å gjøre noe med det til neste vinter:)

    Fortsatt fin søndag, klem fra Jorunn

    SvarSlett