torsdag 30. januar 2014

♥ Q-tips


Jeg har en katt som har helt dilla på q-tips. Og da mener jeg DILLA!
Han elsker de, og det er det morsomte han veit om. Ser han en q-tips lyser det i øynene hans, og han blir spinnvill. 
Det startet allerede når han var liten, vi hadde inne i noen måneder når han var kattunge, ville vente litt med å slippe han ut. Noe måtte vi jo holde han gående med her inne, for dette var en "adhd-katt"! Det begynnte med at han han ville leike når jeg sminket meg om morgenen, så for å få han bort kastet jeg en q-tips avgårde inn på stua. Og dette har blitt en tradisjon. Jeg kaster q-tipsen fra badet inn på stua, og han løper og henter den også må jeg kaste den igjen. Han er som en hund.


Det er ingen av katteleikene som kan måle seg med denne q-tipsen. Vi har kjøpt så mange leikemus og rangler til han...men ingeting som er så pooulær som q-tipsen.
Heldigvis ikke så dyrt, for vi har et høyt forbruk.





Det ligger en q-tips både her og der, plutselig ser vi en i senga...Men han er flink til å bære de med seg bort til matskålen når han er ferdig med de da, hehe :)

Morro med en katt med så mye personlighet. Han er noe for seg selv han Cesar!
Og han kan gjøre oss veldig frustrert til tider, nå om dagen vil han IKKE ut pga. snø og kulde, så da kan han bli litt slitsom. Men, allikevel vi er så utrolig glad i han








1 kommentar:

  1. Så utrolig søtt!! Fantastisk at en enkel Q-tips er det som gjelder. Det setter på en måte ting litt i perspektiv. Ikke alltid dyre og fine leker er det som gjelder :-)
    God helg til deg.
    klem Vibeke

    SvarSlett