søndag 26. januar 2014

♥ Uke 4


Hei igjen :)
På tide med mitt faste innlegg igjen, "Uken som gikk". Nok en uke i denne januar-måneden er over...og vi er på god vei inn i 2014. Jeg har hatt en fin uke, med flotte dager på jobb også har jeg fått meg ski. Endelig! :) Litt julegavepenger var satt av til det, så nye ski, bindinger, sko, staver og skidress...Full pakke, helt nytt!
Det fikk jeg testet ut i dag. Ikke så kjent med skiløyper på disse kanter, så gikk en upreparert løype i dag, i snøstormen! Så går nok et annet sted neste gang :)
Det viktigste var jo at vi fikk en flott tur, kakaoen og matpakka tok vi i bilen etter skituren siden det var så kaldt ute:)

Har du kanskje også gått på ski i dag? Eller bare kost deg inne i snøstormen? Deilig det også, det skal jeg gjøre resten av kvelden iallefall :)

I morgen kommer et lite DIY-innlegg! :)
 Også har jeg fått tid til litt scrapbooking av fotoalbummet for 2013, så litt bilder kommer nok også iløpet av neste uke :)

Fortsatt fin søndagskveld :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar