søndag 5. januar 2014

♥ Uke 1


Ja, da var vi godt i gang med året 2014. Håper du har hatt noen fine dager så langt.
Her går det i ett og dagene bare flyr avsted, og jeg har ikke rukket å tenke over at vi er inne i et nytt år engang. Noen bilder denne uken har det alikevel blitt!
 Nyttårsaften var jo på tirsdag, over ser du bilde fra koselig dekket bord hos svigermor. Også fikk jeg drømmekåpen min på halv pris, og hadde den selvfølgelig på på nyttårsaften:)
Cesar sov innerst i klesskapet mitt den natten, han var livredd alle rakettene og syns nok det var tryggest inni kroken der. Huff, stakars! Raketter er fint å se på, men ikke så morro for dyrene våre.
Også et bilde av Cesar i kurven sin, som han bruker så altfor sjeldent. Så hver gang han legger seg oppi der hopper jeg i taket av glede, og må ta et bilde. Her koser han seg med bamsene sine, hehe.
Hans første leike var den lille oransje bamsen, de var sånn ca like store når vi fikk han:)

Ellers så er julen ryddet bort, i fy og hast første nyttårsdag da juletreet datt i gulvet. Heldigvis bare EN kule som knuste, men lysene sluttet å virke. Så da ble det ryddet bort, like greit i og med at jeg tok det såpass tidlig opp:)
Helgen har bestått av vareopptelling, som du ser på bildet nederst til høyre. Og ja, da må vi kose oss litt også:)


En liten svipptur ut til Verdens Ende med kjæresten i dag. Det er alltid like idyllisk der ute, også rakk jeg å ta noen bilder før det ble helt mørkt.

Koselig du tittet innom:)
Ønsker deg en fortsatt deilig søndagskveld.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar