torsdag 23. januar 2014

♥ Søte små vaser



En ting jeg (også) er veldig glad i og er utrolig svak for er vaser, jeg har masse! I alle størrelser, farger og fasonger.
Denne blomsterbuketten hadde jeg i en stor vase på kjøkkenet i et par uker, og nå har jeg delt den opp i små vaser, også setter jeg de litt rundt på forskjellige lysfat. Det blir helt nydelig sammen. Også får jeg btukt blomstene på to forskjellige måter :)


Her har jeg samlet det lilla sammen på kommoden i stua, og noe sammen på lysfatet.


Brunt, gull og natur på stuebordet.


Og blått og hvitt på mitt tredje lysfat.


Lekkert, ikke sant? :)
 Når en har så mye fine og søte ting er det viktig å ta det frem innimellom også.
Alt kan ikke stå fremme hele tiden, kan det vel? Hehe... da blir en jo lei det også.
Men det å ta bort noe, for å så ta det frem igjen etter en stund....da er det alltid like gøy å se det igjen :)

Her er det snø i luften i dag og kulden sitter i veggene i huset, skikkelig vintervær!
Ha en fin dag :)
















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar