torsdag 30. mai 2013

Wallstickers på Kommoden

 Dette er kommoden min som står på soverommet, helt hvit og kanskje litt kjedelig i forhold til alt det fargerike som står oppå den. Jeg fikk en glimrende ide (igjen...hehe), på Søstrene Grene fant jeg nemlig disse flotte wallstickersene. Dette motivet med disse fuglene likte jeg best, og det var bare en igjen! Så da måtte jeg jo bare ha de der og da. Tenkte med en gang på den hvite kommoden som jeg har på soverommet. Yes, den skulle få litt pynt!
 
 
 Flotte fugler på grener i nydelige farger. 

Dette ble da resultatet, sommerlig og fargerik! Veldig fornøyd:)
Wallstickers må da ikke bare være på veggen!
 Og når jeg evt. blir lei, så er det jo bare å ta de av, det som er så greit med wallstickers.
 
Fin dag til deg:) 
 
 

1 kommentar:

  1. Det blei jo kjempefint og det som er supert med wallstickerser er jo at ein kan feste dei mange plasser;)
    Ønsker deg ein fine lørdag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett