onsdag 29. mai 2013

Sol sol kom til meg...

...Regn regn, gå din vei!!!
Her i Tønsberg er det virkelig ikke noe som sier sommer i dag, det er grått og trist og det pøs-regner ute. Jeg vil ha mere SOL, jeg vil bli BRUN, jeg vil BADE, jeg vil spise IS og late meg på STRANDA. Men ikke i dette regnværet her! Jeg bare krysser fingre og tær for at denne sommeren her blir bedre enn årene før, de har vært preget av mye regn her i sør.
En må virkelig passe på å nyte sola når den først titter frem, og når den først er her, er det bare å NYTE
Mimrer tilbake til søndagen som var nå, da var det helt fantastisk her. Jeg fikk plantet masse blomster ute, (som dere ser på søndags-innlegget mitt) og jeg tok noen flotte bilder når vi var ute og gikk en tur. 
 
 
 
Sola skinner og jeg er så glad! :) 
 Rosa hortensiaer er en av mine favoritter.
 
Jeg og kjæresten NYTER sola som dere ser :)
 
Ønsker deg en fortsatt fin ettermiddag, sol eller ei!
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar