fredag 3. mai 2013

Denne helgen, for 4 år siden...

...var mitt første møte med samboeren min:)
Natt til 1. mai-helgen i 2009 var jeg på en uforglemmelig hyttetur med en gjeng i Hemsedal. Vi var 20 festglade jenter og gutter i tidlig 20-åra, hvor noen kjente noen...og noen ble ekstra godt kjent i løpet av helgen; )
Lite visste jeg at det var her jeg skulle møte mannen i mitt liv;) Kjærligheten kommer når du minst venter det! Det var kjærlighet ved første blikk...kjekkeste av alle gutta valgte MEG!!! Så stas;)
 
Tenk 4 år siden allerede, tiden går så fort...Det føles som det var i går når jeg mimrer igjennom alle de nesten 200 bildene fra turen, vi ser så unge ut. Håper vi ikke har forandret oss så altfor mye!
Gode minner, jeg er i dag veldig glad for at vi begge valgte å være med på den hytteturen:) 
Se på denne herlige buketten jeg fikk av han i dag.
Helt nydelig, og min favorittfarge- lilla:)
 

 Et av favoritt-bildene av oss som ble tatt på denne hytteturen:)
Good times:)


 
Og med disse flotte blomstene her ønsker jeg dere alle sammen en riktig god helg:)
Vær sammen med de du er glad i og plei kjærligheten:)

 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar