mandag 27. mai 2013

DIY - Glassflasker med papirteip

 
Jeg har helt dilla på slike glassflasker, syns de er så flotte å bruke som enkle vaser eller bare som pynt. De siste jeg kjøpte nå ville jeg ha en egen vri på, først tenkte jeg å lime på servietter...men når jeg leita etter limet, fant jeg igjen disse freshe papirteipene....og da fikk jeg en ide!  Veldig lett a gitt, og de ble jo så sommerlige og fine, litt annerledes enn de jeg hadde fra før.
Papirteip i friske farger fra Kremmerhuset, glassflaskene er fra Søstrene Grene.
 Jeg ville ha forskjellige høyder på radene med teip for å få litt variasjon.
 Neon rosa, grønt og gult - glade farger :)
Papirteip kan brukes til så mangt!  
 
 
Gress-plantene som jeg har i vasene er også fra Kremmerhuset.
Nå har jeg mine helt egen-designede vaser, så stas!
 

2 kommentarer:

  1. Hei der!
    Så stilig det ble med tape på flaskene! Veldig god idè! Og veldig lett å skifte tape hvis man vil ha litt forandring!
    Ha ei fin ny uke!
    Siri

    SvarSlett
  2. Lurt :) Takk for at du deler :)
    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett