onsdag 15. mai 2013

17. mai - lysfat

Dere som leser bloggen min veit jo at jeg er så glad i å pynte lysfat! :)  Nå er det jo 17. mai i over i morgen, og jeg har selvfølgelig pyntet opp lysfatet med litt 17. mai pynt. Her går det i rødt, hvitt og blått, nasjonal følelsen kommer sigende:)
 Det store sølvfatet, blomsterpotten og blomsten fra Kremmerhuset, jordbærpynten min fra Bonheur, og min hjemmelagde lysholder som er et syltetøyglass. De to lysestakene er fra nærmeste bruktbutikk og flagget har jeg i en brukt lemonadeflaske pyntet opp med 17.mai bånd.


Den lille jordbærfiguren har fått plass oppi et glass sammen med litt dekorsand.  


På fredag blir det Norge i rødt, hvitt og blått, "Hipp hipp hurra", masse is, grilling, champagne og masse kos.
Og SOOOOOOOL håper jeg:) 
Flere 17.mai bilder får du se i morgen ;)

Ønsker dere en fin og vårlig dag:)
(selv om det ser ut som det kunne vært høst ute her i dag! )








1 kommentar:

  1. Så flott du har pyntet til 17.mai, Elise!! Jeg har ikke kommet så langt selv:)

    Ønsker deg en fin ettermiddag og kveld! Klem fra Jorunn

    SvarSlett