mandag 6. mai 2013

DIY - telysholdere

Jeg har lagd meg nye telysholdere av pastasaus-glass og syltetøyglass.
Dette her var veldig lett og fort gjort. Alt du trenger er litt perler, lim og en serviett.
 
 
På denne her har jeg limt på en serviett på utsiden av glasset, og pyntet opp med et lilla bånd pluss at jeg har klistret på litt klistremerker. Jeg har brukt et større lokk og gjort det samme, denne kan stå under telysholderen eller være beholder til et kubbelys, som vist på bildet over. 
 
Her har jeg bare limt på perler rundt glasset, lettere blir det ikke. Pyntet opp med litt dekorsand i bunnen. 

Alle samlet sammen på et lysfat. Og serviettene med de flotte serviettringene kan fint brukes som dekor på et fat.
 
Dette skal jeg gjøre oftere, det er jo så masse flotte servietter som en kan pynte opp med. Må bare huske å ta vare på syltetøyglassene mine nå:)
 
Ønsker dere en flott mandag:) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar