fredag 22. november 2013

Engler daler ned i skjul...

 
Det er så koselig å pynte opp med engler nå i førjulstiden.
 De er så fredfulle og herlige, også er det så mange flotte varianter. Jeg elsker søte små engler, og det har blitt noen med årene!
Når jeg var hjemme sist fikk jeg med masse gammel julepynt av pappa som han ikke ville ha lenger. Og oppi der var det masse gamle skatter som jeg gleder meg til å pynte med. Og mange kjære ting som jeg husker vi pyntet opp med da jeg var liten. Det er de tingene som er gøy å se igjen hver jul.
Bla. disse englene over her fikk jeg, de koser seg nå i blomsterpotten på stua.
 
 
En nydelig liten engel med en diamant.
 
 
 
Engelen til høyre har jeg fra da jeg var liten jente.
 
 
Den engelen her har en bryter under så den skifter farge fra grønn, rød, blå og gul.
 
 
En fredfull, sjarmerende liten engel på fatet mitt.
 
 
To vakre favoritter.
 
 
 
To jenter som matcher hverandre i klær og stil.
Søte figurer å pynte opp med nå før jul.

 
 
Og disse englene husker du kanskje fra lysfatet mitt som jeg viste tidligere i november.
Jeg har fått på en ny lys-lykt, som virkelig gir koselig stemning med lys i :)
 
Har du begynt å pynte så smått til jul?
Jeg er i alle fall på god vei, og på god vei med julegaver også.
Tenk bare bitte litt over en måned til jul i dag :)
 
God helg til deg :)
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar