onsdag 27. november 2013

Pakke-kalenderen er klar

 
 Det kun få dager igjen til 1. desember, og det er så deilig å ha ALLE pakkene i kalenderen klart allerede nå! :)
Kjæresten er heldig i år, i tillegg til to sjokoladekalendere får han også pakkekalender! Ja, han er litt bortskjemt, hehe :) Men det er fordi han fortjener det, stakkar, jeg misunner han ikke om dagen med alt eksamensstyr! Så litt godt og moro hver dag i desember skulle bare mangle ;) 
  
 
Denne kalenderen har jeg hatt i mange år, den er helt enkel med ringer på så en kan knyte på gaver. Jeg har også brukt tre-klyper til kort på noen av lukene :)
 
 
Lukenummer har jeg her skrivet på med dymo-tape og limt på morsomme klistremerker.
 
 
Tre-klypene er fra Panduro hobby.
 
 
Og disse flotte pakke-posene fra Kremmerhuset Ting & Sånt. Veldig greit når en bare kan farge hvert hjerte for de ulike lukene.
En pakkekalender behøver ikke å koste all verden, bare kreativiteten som sette grenser.
Jeg kan nesten ikke si noe mer, uten å røpe for mye :)
Men du kommer sikkert til å få en sniktitt i noen av lukene utover i desember;)
 

1 kommentar: