lørdag 30. november 2013

Klementiner, Kaffe & Sjokolade

 
Ingen vinter og jul uten klementiner!
Mmm, det er så godt, og friskt også er det sunt! Er det ikke? Hehe..Jeg tror i hvert fall ikke at det er usunt:) Så det er noe jeg kan proppe i meg masse av i julen, uten å få dårlig samvittighet! :)
I går var dette formiddagskosen min før jobb, og denne sjokoladeklubben her måtte bare bli med på et par bilder før den forsvant. For denne ser sykt god ut, og enda bedre smakte den!
"Gentle-sheep" følte jeg meg som i går, hva det enn måtte innebære;)
 
 
 Du får litt lyst på den sjokoladeklubben der, gjør du ikke?
Den er å få tak i hos Håndverkeren i Sandefjord.
Takk Marit! :)
 
 
 
 
 
Og en blomst fra kjæresten og på morgenkvisten, dagen i går kunne ikke startet bedre:)
Nå er det lørdag, og jeg venter storfint besøk:)
Om noen timer er det helg for meg også.
 
Kos dere masse:)
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar