tirsdag 5. november 2013

Mitt Lysfat November 2013

 

På tide med mitt faste innlegg igjen "Månedens lysfat" - dette er november-fatet mitt.
Med engler, lilla lys og sølv. Dette gir meg vinterstemning.
Elsker disse søte små englene, og det flotte reinsdyret. 


 



 



Jeg har også byttet ut putetrekkene til engleputetrekk. Det er så gøy å bare bytte ut trekkene på putene i stua, det gjør så stor forandring.
 De er så herlige, har også matchende engel-løper på stuebordet.
Nå er det "englete" og fint i stua her :)

 Englene og reinsdyret er fra Kremmerhuset i fjor, sølvfatet og lysene er også fra Kremmerhuset og lysmansjettene i sølv er fra Åhlèns.
Jeg har som sagt masse lysfat i stua mi, dette er et av de.
Neste måned blir det nok masse flotte jule-fat med røde lys og nisser.
Og adventsstaker med lilla lys.
Gleder meg :)
Ønsker deg som titter innom en herlig tirsdag :)



5 kommentarer:

  1. Kjempeflott! :) Jeg virkelig ELSKER lysfat :)

    SvarSlett
  2. Lekkert lysfat du har laget!!

    Ha en fortsatt fin dag:)
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  3. ...meg igjen, Elise..Jeg har jo dilla på pinterest om dagen og jeg kunne tenke meg å låne noen av dine bilder hvis det er ok??
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Jorunn.
      Det skal du få lov til :) Bare gøy det :)
      Regner med at du linker tilbake til meg :)

      Slett
    2. Flott, Elise:) Jeg linker tilbake til den fine bloggen din vettu:))
      Klem

      Slett