torsdag 28. november 2013

Et lite julekort...


...varmer enhver sjel.
Det er mye ved julen som er koselig, og en av de tingene jeg syns er det koseligste er julekort!
Det å få et julekort i posten når det nærmer seg jul er noe av det fineste i verden.
Jeg har allerede fått et par julekort, og det varmer hjertet mitt :)

Jeg har jo denne flotte oppslagstavlen på kjøkkenet som jeg har pyntet opp med nye og gamle julekort, sammen med litt englevinger og pynt som jeg har klipt ut i kork.
Julestemningen, ja den får jeg nå!





Nissen på vei til huset med masse gaver i sekken sin.


Det er så mange nydelige julekort, denne søte jenta som kysser snømannen er en av mine favoritter.




Men de en får av venner med bilder av barna, de er de absolutt vakreste! :)



Så ta deg den lille tiden det tar ved å sende et julekort, det betyr så utrolig mye.
Jeg kommer i skikkelig julestemning av tavlen på kjøkkenet nå i alle fall:)
Fortsatt fin novemberdag og førjulstid :)


1 kommentar:

  1. Så sant så sant. Julekort er utrolig koselig å få.
    Det er fint med en håndskrevet hilsen.
    En SMS med god jul blir liksom ikke det samme.
    Ønsker deg en god kveld,
    Vennlig hilsen Marit

    SvarSlett