søndag 24. november 2013

Uken som gikk ♥ 47

 
Hei og hopp igjen!
 
Da var søndagskvelden her, og nok en uke over. Huff, så sliten jeg har vært i dag, julebord det tar på, hehe :)
Så gjort veldig lite i dag, også har en liksom en "god grunn" til å ligge rett ut og syns litt synd på seg selv. Heldigvis så er det ikke hver søndag lenger! ;)
 
Over er litt bilder fra uken som gikk, bla. mine nymalte vaser, litt engler har jeg pyntet opp med, bildet av meg og kjæresten på en øde øy - er ikke fra uken som gikk altså! Men fra i sommer :) lagt ut på Instagram denne uken, derfor er det med her.
Mitt siste innkjøp fra Kremmerhuset er den lekre lysbeholderen, som pryder fatet mitt med engler.
Jeg brenner juleduft om dagen, herlig duft av granbar og gløgg dufter i hele leiligheten! :)
Kost meg med førjulsboken "Sjarmerende jul", meg med kaffe-Baileys og klar for julebord og det siste bildet av Cesar - vi har kost oss inne i dag, under pleddet! :)


Var for første gang innom Håndverkeren, en kjempe flott cafe i Sandefjord denne uken her.
Dit skal jeg innom igjen, så flott sted, de solgte også litt ting og tang ved siden av kaffe og te. Jeg endte opp med denne herlige koppen her og en eske pastiller.
 
Nå er det tilbake til sofakroken, under pleddet og foran tv-en. Først poppe litt popcorn, Nam!:)
 
Fortsatt deilig søndagskveld til deg:)
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar