søndag 3. november 2013

Uken som gikk ♥ 44

 
Da var den første søndagen i november også over.
Dagene bare flyr av sted, og det nærmer seg jul med stormskritt (selv om mange syns det er leeenge til jul, så er det egentlig ikke det, hehe).
På jobb går vi i julestemning dagen lang, og jeg elsker det. Har allerede pyntet flere juletrær :)
I dag har jeg til og med puslet med en hjemmelagd julegave, jeg kan nesten ikke si noe mer :)
Det er de gavene som det er mest stas å gi bort, og mest stas å få syns jeg selv.
 
Over er litt bilder fra uken som gikk:
 
1) Tea-time, vintertid og te-tid!
2) Funnet frem litt pynt jeg hadde lagt bort, og så bla. denne flotte engelen igjen. Den skifter farge, rød-grønn-gul og blå. Typisk ting jeg kan falle for, hehe!
Men veldig flott da;)
3) Lyslenken som hang ute i bakgården i sommer har nå fått plass over bildet på soverommet.
4) Vinterstemning på fatet med trollhassel, englevinger, kuler, kongler, lyslenke, sopp, brudeslør, ugler og engler. Lekkert :)
5) November kom også i uken som gikk.
6) Fredag-kveld, slapper av med godis og The Voice og mye god underholdning på tv.
7) Cesar har denne uken fått sin GPS i posten fra USA.
Må le når mobilen her plinger når Cesar sitter på utsiden. Ingen lang radius på denne, men den vil nok hjelpe oss litt om han skulle bli innestengt ett sted. Så nysgjerrig som han er så vet man aldri!
Her koser han seg i huset sitt som jeg lagde av en pappeske i sommer, dette liker han bare mer og mer.
8) Et lite koselig hus med lys inni. Som jeg også fant frem igjen.
Når en har så mye pynt som meg lønner det seg å legge bort litt, å finne frem til sesonger. Og det er alltid like gøy med ting jeg nesten har glemt som dette huset som jeg faktisk har hatt siden jeg var liten jente.
9) I dag har jeg vært skikkelig husmor og lagd litt kanelsnurrer.
Noe må en jo finne på inne når det er full storm ute!
 
 
Over har jeg også lagd en flott natur-collage fra da jeg var ute og gikk tur en formiddag denne uken.
Høsten er virkelig på hell, ikke mange blader igjen på trærne.
Litt trist at de vakre fargene forsvant så fort, men sånn er bare naturens gang.
Snart kommer snøen, og da er det også veldig koselig ute:)
Men det skal nytes at det er bart på bakken litt til!
 
Tusen takk for alle fine kommentarer i mitt forrige innlegg " Trollhassel med vinterpynt"
Jeg blir kjempe glad for alle spor som blir lagt igjen hos meg, det gleder meg inn i hjertet mitt! :)
 
Fin søndagskveld til deg:)
Her er det en kopp te og en kanelsnurr som venter, pluss masse flott på tv:)
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Hei Elise! :)
    Du, hvordan får du brukt bilder fra instagram i blogginnleggene dine? Jeg skulle lage et oppussingsinnlegg, men fant ut at "før"-bildet hadde jeg kun på insta....! :-/
    Ha en fiiin ny uke! Heeerlig høst-collage! ♥
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei_)
      Jeg legger bare bildene fra mobilen over i Dropbox veldig lett.
      Ellers så kan du jo legge ut innlegg fra mobilen, også bruke bildene du har fra instagram :)
      Fin uke til deg også :)

      Slett