torsdag 14. november 2013

Nytt te-servise

 
 
Jeg har gjort et skikkelig brukt-kupp!
Dette søte te-serviset fant jeg på bruktbutikken til adaptor i Hønefoss. Alt dette for 100 kroner!
Jeg falt sånn for den flotte te-kanna, også fulgte det jo med melkekanne, sukkerskål, 12 kopper, skåler og asjetter i tillegg.
Også denne flotte hvite duken fant jeg der, som jeg har på bordet, til 25 kroner.
Så gøy med billige priser på bruktbutikker. Elsker å gå rundt å titte på gamle skatter.
 

 Flotte blomsterdetaljer på hele serviset med en flott gullkant.
 
 
 Nå kan jeg invitere til te-selskap!
De minner meg veldig om et te-servise jeg hadde når jeg var liten jente.
Koppene er jo så små, og en liten slurk så er det tomt.
Men det er jo dette som gjør det så søtt :)
 
 
 
Også en blomst oppi koppen.
 
 
 
 
 
 Nå som jeg har så fint servise må jeg jo snart invitere til te-selskap, med hjemmelagde julekaker, gløgg og te:) 
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Det var rålekkert heldige deg :-) Så kjekt når man finner slike skatter!
    Nyt kvelden!
    klem Vibeke

    SvarSlett
  2. Adaptor har en fin butikk ja. Jeg jobber vegg i vegg med den. Masse fine ting å få kjøpt til en billig penge der.
    Vennlig hilsen Marit

    SvarSlett